fuer 550 tacken return wuerde ich sogar im stehen fliegen und nicht noch gross Fragen stellen.........
Beiträge von Chevy
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Zitat
Original von CrossSword
Hi,das sind doch mal schöne Neuigkeiten. Also Perth wäre durchaus auch eine meiner ersten Anlaufstellen gewesen oder Melbourn. Ich habe kaum Ansprüche was die Ortswahl angeht. Nur Sidney muss jetzt nicht sein.
....FYI Ruth, die von dir angesprochen Orte gibts hier nicht!
ZitatMelbourn is a large village in the far south west of Cambridgeshire, England.
Canada: Sidney, British Columbia
United Kingdom: Sidney Sussex College, Cambridge
United States: Sidney, Arkansas
Sidney, Illinois
Sidney, Indiana
Sidney, Iowa
Sidney, Kentucky
Sidney, Maine
Sidney, Montana
Sidney, Nebraska
Sidney (town), New York
Sidney (village), New York
Sidney, Ohio Sidney, Texas
Sidney, Washington -
Ich schaetze mein Hobby Chevy schluckt so 4 bis 7 Liter auf 20km und Ute (VE V6) drueckt sich so zwischen 9 -14 Liter/100km durch die Duesen.
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bei dem Monster faellt mir ganz spontan der MMW Song "Das Du mich verlaesst" ein!
und Tschuess DH!!
Tut mir absolut nicht weh das Du uns verlaesst!!!
Es gruesst ein echter Deutscher.....
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gibbet hier auch.
Kannst dich z.b. hier schlau machen:
http://www.ratedetective.com.au/insurance/income-protection -
Hallo Rob,
versuchs mal beim Weltgroessten Fitness Konsortium wenn du in AU bist.
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Well, hier mal ein paar Ideen meinerseits....
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Well, bescheuerte Gesetze gibt es hier zu genuege, not to worry!
Besser noch ist die fast absolute Kontrolle der selben. Ich habe kaum in einem Land soviel bevormundung und Verbote erlebt wie hier.Anyway, Ich denke mal das du den Golf hier einfuehren kannst. Nur zulassen und auf oeffentlichen Strassen fahren wird zumindenst fuer die naechsten 6-7 Jahre eher Problematisch werden da das Auto noch keine 30 Jahre alt ist.
Mein Tipp, importier den Golf und kauf dir ne Gurke als Basis fuer den Umbau auf Rechts.
z.B. den hier fuer ca. 4k
http://www.carsales.com.au/all-cars/priva…_RankSort_Int32|1||pCar_PriceSort_Decimal|1||pCar_Make_String|0||pCar_Model_String|0&keywords=8832124&__N=1216%201247%201282%201252&__Ntx=mode%20matchallpartial&seot=1&__Ntk=CarAll&silo=1011&Cr=0&__Nne=15&trecs=1&__D=8832124&__sid=127CB64FA345
Problemlose Links-Lenkende (42Jahre alte Karre) Gruesse aus bescheuertem Rechtslenkgebots-Land
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http://www.axethecartax.com.au
Join the campaign calling on the NSW Labor Government to axe its proposed new $500 million tax on vehicle registrations in NSW.
What makes it worse is that the big new tax depends on the size of your car. This means people driving medium to large cars will be taxed to the max.
The NSW Liberals & Nationals have been leading the fight against this additional impost on NSW Motorists.
The State Labor Government wasted $500 million on the now scrapped CBD-Rozelle Metro and now they want motorists to foot the bill.
Sign the online petition today and help Axe Labor’s Car Tax!http://www.axethecartax.com.au/
Please pass this webpage to other people and forums!
Thanks,
Chev -
Sehr ernst.....!
[Blockierte Grafik: http://wemaflo.net/wp-content/uploads/sackreis.jpg]
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Zitat
I herewith show you four (5) red cards...
Wat denn nu?
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Was ist denn "eine Honda Jeep"???
Oder meinst du das er ein Honda Motorrad und einen Jeep ersteigert hat? -
Well, ich hatte heute mit der St. George Bank telefoniert, hatte zwar 26min. gedauert bis ich mal jemanden an der Strippe hatte aber immerhin....
Evt. war heute doch Bank Holiday
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Ich freue mich jedes Jahr auf meinen Urlaub in der Heimat, glaube aber das ich dort Probleme habe werde sollte ich wieder voll und ganz dort leben wollen obwohl Deutschland meine Heimat ist.
Hier in AUS wohne ich halt seit fast 17 Jahren als Auslaender....
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Mit dem Caprio? Ne, lass mal stecken!
Da ist der Kevin Bloody Wilson eher angesagt wie ich finde.... -
Prick Rupert, P-rick meinen die! Nix Ziegelstein......
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also ne, dann doch lieber den Eimerkopp...
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Zitat
Wurstbrötchen, Döner, Currywurst...
Oh man, wie das vermisse
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Und weiter geht's mit denen:
http://www.smh.com.au/travel/travel-…00405-rmr4.html
ZitatQantas plane grounded after window cracks ANDREW HEASLEY April 5, 2010 - 4:16PM Qantas's horror run of technical problems continued today, with a Boeing 747-400 jumbo jet grounded in Melbourne after a cockpit window cracked on a flight from Los Angeles. It's the second occurrence for Qantas of a cracked pane this month, the other occurring on a Boeing 737 domestic flight. The plane's first officer noticed the crack on the outside pane of the cockpit window of flight QF 94, which landed at 8.40am. "During the flight the first officer noticed a cosmetic mark on one of the windows on his side of the cockpit," a Qantas spokesman said. "The engineers went out and had a look at the aircraft and determined that it needed a window change," he said. There was no risk of depressurisation, the spokesman said. "It was the outer layer of the window, which are pretty dense structures. There was no safety risk during the flight," he said. The 239 passenger booked on the plane's return leg to Los Angeles were put up in Melbourne hotels and given dinner vouchers, ahead of their expected delayed departure at 1am. The airline said the recent spate of aircraft problems was not due to the industrial action imposed by members of the professional engineers' union, who have slapped bans on responding to out-of-hours calls. 'The engineers' strike hasn't really had an impact," the spokesman said. "There are only 190 of them [professional engineers] out of 5700 engineers, and the professional engineers aren't actually rostered on weekends and public holidays. So the only thing they do over the Easter weekend is on-call work ... but we have enough people to cover that." Last Tuesday, in the lead up to the busy Easter period, a Qantas 747 suffered an engine failure enroute to Singapore and was forced to turn back to Sydney. That plane had its engine replaced but a wiring problem meant it was unable to return to the Brisbane-LA run as anticipated. This was followed by two tyres on a flagship A380 Airbus bursting on landing on Wednesday. Telecommunications manager Peter Csorba was on that flight and said Qantas' recent problems had rattled his wife's confidence in the airline, with which she is booked to fly internationally. "Two days go with an engine failure, and now these tyres, and every month something happens with Qantas, this you don’t hear from other airline companies," he said. "It's just getting too much, every month, something." Qantas yesterday said there was no pattern to the problems. "It's just a case of unfortunate timing, they’ve all been separate issues, different problems," its spokesman said. "I wouldn't...couldn't...really say it was anything systemic, but it's certainly and unfortunate series [of incidents] and we’re obviously not happy about it and we're very apologetic about it to our customers." Source: theage.com.au
Ich fliege mit dem Verein seit ueber 10 Jahren nicht mehr wegen hochgradiger Arroganz eines Qantas Angestellten. In deren Parramatta Office hatte ich damals mein letztes Ticket von Qantas, einen round the world Flug in Business Klasse fuer ueber 10K gebucht.
Wegen dieser hochnaessigen Tussi damals habe ich seit dem Fluege in 6 Stelliger Dollar Hoehe bei anderen Fluggesellschaften gebucht!