Can I book your rooms?

• Quite amusing what ends up in our spam folder sometimes... :P
    Geeez, you'd be concerned if this con artist really was your surgeon -- can't even get the dates of travel right! ?(
    Wondering if the sender is related to this Dr Patel...

Feel free to respond and offer this poor medical team of experts a roof over their heads...they might be travelling in May or September or any 16-day period in between. ;)

Never
    does nature say one thing
    and wisdom another

• Anybody got a religious streak and a few spare beds?
    I personally won't be able to accommodate these poor souls... and I'm also of the opinion they should swag it as sleeping on a thin mattress under the stars can be such a cleansing and uplifting experience...

Never
    and wisdom another

• Hi Jessie,

sobald man ein business wie Tour operator oder Ferienwohnung am net inseriert, bekommt man diese emails. Jeder der lesen kann sieht auf unserer Webseite, das wir hoechstens 2-3 Leute unterbringen koennen. Es wollte schon mal jemand aus Nigeria (na so was aber auch) buchen, wobei 'sie' zuerst schrieb, dass sie mit ihrem Sohn in France Urlaub machen moechte. :rolleyes: Diese mails landen sofort im trash.

Gruess
    Gitte

Gruss Edna
    The Golden Years: When Actions Creak Louder Than Words.

• Die Nigeria Connection laesst gruessen. :D
    Ich finde einige dieser Anfragen einfach zu unterhaltsam um sie voellig unbeachtet in der Rundablage verschwinden zu lassen... ;)

Never
    and wisdom another

• 8o 8o 8o

auweia, da wir einem ja ganz bange....

ich fange plötzlich an, meinen Dentist mit seinem sterilen Behandlungswerkzeug und seinem sauberen Behandlungszimmer, nett aircon gekühlt und mit bequemen Stühlen, Fernseher an der Zimmerdecke und vor allem seinen NARKOSE Spritzen heiss und innig...na ihr wisst schon :D

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!